otrdiena, 2012. gada 4. decembris

Morga apmeklējums

Pirmdienas rīts, nedaudz vēss un miegains prāts. 10.30 mēs ieradāmies Gaiļezera morgā. Sajūtas visai interesantas, es neteiktu ka šķebīgas, drīzāk prāts domā- kas tagad notiksies? Atveros ekspertīzes durvis vaļā, neviens nedodas iekšā. Rodas jautājums- Kāpēc? Un tad es sapratu, acu skatam pavērās 2 līķi- likās, ka pamats zem kājām pamazām pazūd. Bet nē, ir jāsaņemas, jāieelpo dziļi un jādodas iekšā. Iegājām, devāmies līdz pašam galam nopētot atgrieztos cilvēka ķermeņus. Tā mēs nonācām pie pēdējiem diviem- viens nedaudz vecāks, otrs nedaudz jaunāks vīrietis- abi miruši, vēders atgriezts, iekšējie orgāni novietoti uz metāla paplātes virs ķermeņa. Ekspertīzes darbinieks- vīrietis, ne pārāk vecs, bez emocijām sejā un runā sāk "uzšķērst" iekšējos orgānus. Parāda kāda izskatās sirds, kā no tās tek asinis, kad to atgriež, kāda ir niere un aknas, tāpat kādas ir zarnas. Tas viss likās pašsaprotami un nekādas negatīvas emocijas neradīja. Toties, es vairs neatceros, kas tas bija par orgānu, bet vīrietis teica, ka ir jāpaskata, ko cilvēks ir ēdis, vai nevar atrast kādas narkotikas, tas skats bija pats drausmīgākais- pelēka putriņa ķermenī- pat tagad uznāk nelabums. Tāda ir dzīves realitāte. Trakāks par visu bija aromāts- smarža kāda tur valdīja- tad mēs domājām, ka tā ir sliktākā kāda var būt, pirms, pirms mēs nogājām pagrabā, kur glabājas jau mēnesi veci līķi- to smaka bija nepārvarama un riebīga, viss sagriezās un ātrāk gribējās izkļūt no šīs vietas. Ir otrdiena, paēst varēju tikai šodien, bet vismaz ir iegūta lieliska pieredze un redzēts, kā viss notiek. Godīgi sakot, es neteiktu, ka man nepatika, nav ari tā, ka ļoti patika, bet, ja nebūtu tā smaka, tad iespējams pats neliktos nekas briesmīgs. Un tā, jā, es vēl joprojām vēlos specializēties kriminālajā sfērā. Viss vienkārši ir jāsagremo.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru