ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Negaiss

Caur saules apspīdētiem mākoņiem, kāds pērkona negaiss dārd.

Gaidu, bet nesagaidu, kad negaiss beidzot sāksies. Vēlos reizē gan izlādēties, gan uzlādēties. Pērkona dārdā slēpjas velnišķīgs spēks, kas ļauj man atbrīvoties no negatīvajām emocijām, toties zibens palīdz man uzturēt dvēselē visu pozitīvo, kas mit man apkārt.
Nav jau tā, ka apkārt būtu daudz negatīvu emociju, lietu, bet cilvēki ar savu skepsi spēj tā noskaņot, un tad nenormāli nogurdina.
Vēlos rokā paņemt piparmētru tēju, uz palodzes uzlikt spilvenu, ieritināties pledā, atvērt logu vēdināšanas režīma un klausīties dabu- lietus pilienus, vēja šaulkas, pērkona dardus, cilvēku steigu.

Negaiss NĀC pie Manis. Šodien būsi īpaši gaidīts manās mājās.

05.07.2012

5 komentāri:

  1. Nu negaisu mājās gluži nevajadzētu aicināt, bet lai visapkārt izlādējās, to gan... ;) Gan kādu dienu pār tevi nāks pozitīvais enerģijas lādiņš, vai tas būs caur zibens zibšņiem vai caur kādu cilvēku, bet tā diena noteikti pienāks, pie tam tā tevi uzlādēs ļoti ilgam laikam vai pat mūžam, un neviens nespēs tev to laupīt, kamēr vien pati to vēlēsies!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nav jau tā, ka es nebūtu tagad pozitīi uzlādēta, bet, zini kā, kaut kas tomēr pietrūkst.
      Un negaiss ir tas, kas mani iedvesmo kam jaunam :)

      Dzēst
    2. Varu iedomāties... :) Nu tad jālūko, lai sapņi piepildās un tas, kas tev pietrūkst Tevi atrod :P

      Dzēst
    3. Labs nāk ar gaidīšanu :)

      Dzēst
    4. :D kaut kur dzirdēti vārdi :D

      Dzēst